Wednesday, September 8, 2010



Salam kepada yang mengenali, rakan2 pembaca, penulis dan sekalian umat Muhammad S.A.W. Terimakasih atas sokongan kalian dan sekali lagi diucapkan Salam Eid ul Fitri Maaf Zahir Batin.
Semoga dilindungi, diberkati dan diRahmatiNya dunia wal akhirat.

5 comments:

Stella said...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin

Anonymous said...

da baca tiga3 novel.. ada yang baru tak..?

Zehann ur Rakhie said...

Anonymous - Terimakasih. Sedang menulis yang baru.

tamrin said...

saya da baca kelahuran mufrad..... skrng tgh baca buku gapura

Zehann ur Rakhie said...

terimakasih tamrin, Vamprha sudah?

Selamat Datang

Selamat Datang ke blog Zehann ur Rakhie.

Memperkatakan / membincangkan mengenai segala yang berkaitan dengan karya, dan kegiatan serta aktiviti terkini beliau dari masa ke semasa.

Sepatah dua kata dari Zehann ur Rakhie :-

Pertama saya ingin mengucapkan terima kasih dan setinggi penghargaan kepada sekalian peminat dan pembaca karya saya. Terima kasih kepada Tuan Halim yang membenarkan saya berkongsi ilham dan kisah dan mungkin kepada lebih ramai lagi. Penghargaan saya juga kepada penulis-penulis blog yang pernah membuat ulasan-ulasan terhadap karya saya terutama kepada sdr Fadz, Khar, Rose Harissa, Stella Sakuragi, Qunia,Knew rule dll. Terima kasih kepada pengendali blog ini, sdr saya - Sirna Salam kerna membantu menjayakan blog ini dengan sokongan rakan-rakan penulis.

Sekian Terimakasih,

Zehann ur Rakhie.

Terima kasih kepada peminat dan para pemgunjung laman blog ini dan berharap akan mendapat sokongan. Secara peribadi, saya amat berharap agar karya beliau terutama R.A.A.H dapat di terbitkan dengan lebih banyak dan mungkin akan diterjemahkan ke bahasa Inggeris secepat mungkin agar ianya dapat dikongsi oleh seluruh pembaca dimana sahaja lebih-lebih lagi yang sentiasa mengikuti kisah-kisah Vampire dan cerita seram/epik.

sekian,

Sirna Salam